Dagar som denna vill jag bara lägga mig ner och dö, faktiskt.
För de kvittar vad jag gör, känslan är där hela tiden. De värker i benen, sticker i fötterna och armarna känns blytunga. Och jag börjar bli rädd att detta bara är början.
Men mest är jag livrädd för kör lektionen imorgon, verkligen livrädd.
Jag hatar när jag inte kan något.
torsdag, augusti 14, 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar