De var härligt att få träffa Lina igen. Skönt att prata om saker som varit, saker som är och saker som händer. Jag tycker om henne mycket, just för att hon är sig själv hela tiden. Och så hennes skratt, jag älskar hennes skratt. Dessutom är hon ärlig, vilket jag uppskattar.
Jag fick träffa Erik också och de blev flera kramar. De kändes som igår vi sågs även fast de måste varit nästan ett år sedan vi senaste träffades på riktigt. Älskade, älskade Erik.
Nästa gång jag åker till Sthlm är de Pride :) Och nu är de klart att jag i alla fall är ledig 25-31 juli. Får se hur de går de sista dagarna.
Gud vad tråkigt detta blev, har verkligen ingen fantasi eller ork att skriva.
söndag, juli 06, 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar