söndag, juli 06, 2008

För att vi är sötast :)


Jag tror Lina gör en "Whaaaazup" och jag hänger som vanligt inte med i svängarna.

2 kommentarer:

Emma sa...

LÖÖÖÖV your sunglassisar!

SÅ SNYGGA!

Ses om några veckor! Tyvärr är familjen Familjen inte lediga... :o(

Sofies värld sa...

visst är de heta ;)

Så synd, men de gör inget, mer tid för oss :)
Nu ska jag ut och springa i regnet.
Vi hörs.
PUSS!