LÖÖÖÖV your sunglassisar!SÅ SNYGGA!Ses om några veckor! Tyvärr är familjen Familjen inte lediga... :o(
visst är de heta ;)Så synd, men de gör inget, mer tid för oss :)Nu ska jag ut och springa i regnet.Vi hörs.PUSS!
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
LÖÖÖÖV your sunglassisar!
SÅ SNYGGA!
Ses om några veckor! Tyvärr är familjen Familjen inte lediga... :o(
visst är de heta ;)
Så synd, men de gör inget, mer tid för oss :)
Nu ska jag ut och springa i regnet.
Vi hörs.
PUSS!
Skicka en kommentar