Jag är dålig på att uppdatera här. Och det lustig är att jag tänker fler gånger varje dag: Ah, de här ska jag skriva i min blogg.
Men sen försvinner de, det stannar inte kvar i min upptagna hjärna och när jag sitter där med dataskärmen framför mig minns jag inget.
Jag är nere hos systeryster i Lund. Det är skötn härnere, minisemester. Även fast jag tänker jobba och har jobbat nu på förmiddagen känns det bra.
Jag insåg häromdagen att jag nu kan med god marginal känna att allt är lite bättre.
Jag tänkte återberätta förra helgen eftersom den var så snuskigt bra.
Förra fredagen kom Cina, Affe och Emil upp till mig. Jag visade var jag jobbade och hur mina alltför trevliga arbetskamrater såg ut. Senare på kvällen gick vi på Grönan. Supermysigt.
På lördagen lockade museum och Kungsträdgården så det var alltså dig vi begav oss. Senare på kvällen var de dags för matkalaset. När vi kom hem stod det två upptagna brudar i köket. Paulina och Rebecka, de hade lagat massa mat och det var då inte långt kvar tills gästerna skulle komma.
Maten var god och sällskapet toppen. Det var många fina människor på samma plats den kvällen.
Ikea var det som gällde på söndagen och det var dags för Cina, Emil och Affe att åka hem.
Om jag hade skrivit det här förra helgen hade ni fått mer detaljer, men ja som sagt, mycket försvinner innan de har hunnit bli nedtecknat.
I tisdags kom mamma och pappa och hjälpte mig att flytta ut från lägenheten i Vårberg. Nu bor jag i en resväska. Mitt hem är just nu en fyrkantig sak på hjul. Inte mig emot, det kan vara ganska mysigt.
När jag kommer tillbaka till Sthlm är det Pride och fest :)
Mitt hjärta ler!
fredag, juli 27, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar