Gårdagen var mysig. Prat med Paulina och bra musik. Jag älskar att prata.
Spökena börjar göra sig tillkänna. De finns verkligen omkring oss. Knäppningar i väggarna, en lampa som tänds (som egentligen är sönder) och en dator som startar av sig själv. Och att jag började frysa med två täcken är också ett tecken för mig. Jag pratade med dem, spökena alltså. Jag kommer inte bli rädd, ingen idé.
Men visst är det lite kusligt.
Kjell slutar på SR, det tycker jag inte om. Han är en utav mina favoriter, tycker han kan komma och jobba hos oss.
Igår var det superhemligt möte på jobbet. Eller kanske inte superhemligt, men det är ju helt klart saker jag inte ska läcka. Dessutom så var Anna Ternheim här häromdagen, hon var lång och trevlig.
Idag bär det iväg till Skövde, så skönt! Hem och hälsa på alla, kramas lite. Det behövs, de borde man göra mer, kramas alltså.
Den heter Hjördis och står här brevid mig. Hjördis var nära på att bli uppäten av Hjalmar idag. Negativt, jag räddade Hjördis.
Nu ska Hjördis med till Skövde. Haha, så får hon se landet på riktigt.
Peace!
onsdag, maj 16, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
fy så kusligt med spöken! jag är helt livrädd för såna. hur har du snackat med dom? jag är intresserad :)
btw, kom på innan idag att jag och elaine fortf i payat dig för eriks present. VAFAN! skicka ditt kontonr som sms till mig så ska jag försöka fixa det så snabbt som möjligt :) puss på dig sofie, saknar dig!
ja jag vet, men det är helt sant och jag tror på de. pratade som vanligt typ, sa. hej hej, du får gärna vara med oss och sätta dig här. bara u inte stör. haha.
javisst, du ska få mitt nummer, smsar det sen :) no problem, jag har klarat mig bra ändå.
saknar dig och ditt skratt!
Puss puss
Skicka en kommentar