måndag, maj 21, 2007

Huvudvärk

Allt går verkligen upp och ner. Just nu har jag ont i huvudet, mycket ont i huvudet. Efter bråket och den dåliga sömnen är jag helt slut. Jag säger inte att bråket var onödigt, för det var de inte. Man måste rensa luften ibland, men att det gjorde mig trött står ganska klart.

Idag kände jag för femtonde gången att jag ville ge upp. Jag vet att jag inte orkar längre, men jag måste fortsätta att kämpa. Jag har gjort de i två år och jag kan göra de i två månader till. De kan inte vara så svårt.

Jag längtar lite till att starta nu och Lasse är verkligen en ängel. Om han kan hjälpa oss är han värd sin vikt i guld.

Heidi har bestämt sig för att stanna såsom M. Vem vet, vi kanske blir många tillslut.

Det blev inställt idag, de jag har längtat efter länge. Men ska jag vara ärlig så hade jag inte velat idag. Jag är för trött, för ledsen, för gråtfärdig för att kunna slappna av.

Mamma ringde och var hos Maria, jag blev glad. Det innebär att hon inte vill fly, att hon vill göra något åt de och att hon älskar mig. Det är bra, för jag älskar ju henne och pappa.

Nu är det inte många dagar kvar tills det smäller.

Inga kommentarer: