Nu har jag precis hälsat på Linda Sundblad, sagt hej till Daniel Lindstörm och tröstat min syster som måste operera sig.
Och nu vill jag hem, denna dagen har varit roligt och givande, men har lust att mest ligga i soffan. Ingen semla har jag fått, kan vara ganska bra eftersom jag är laktosintolerant, men jag menar, någon hade gärna fått baka till mig. Whatever! ( som en känd vän skulle säga, på klingande engelska )
Pia har precis köpt nanobyxor ( från Tyskland ) till mig, som hon bestämt hävdar att jag ska ha på kommande pride ( ganska kul att man har en chef som säger så, sen är ju Pride henne favoritfestival ) Let me think about the pants!
tisdag, februari 20, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar