Nu har jag försökt börja detta inlägg fem gånger, kommer helt enkelt inte på någon start, vet inte var jag ska börja. Det har hänt mycket som vanligt, bara på en kort stund. Jag har kommit fram till att jag aldrig vill bo hemma igen, det funkar inte, jag orkar inte. Nu får mina kompisar komma till Sthlm, jag orkar inte åka hit mer. Jag tror det blir bäst så, för alla inblandade. Har man blivit sviken så har man.
Idag har jag varit på stan med min mor i ett desperat försök att få till en tärnklänning till mig. Det tog sitt lilla tag och när jag stod där i butiken med femton tyger runt mig, cyklar A förbi. Hon fick syn på mig och jag hoppade ur butiken, i tröja. Fan vad kallt!
Det kändes bra att träffa A, trodde att det skulle vara värre. Jag är ju så dåligt på sånt och jag trodde att A var arg på mig. Men så var det alltså inte :) A var glad och förvirrad som vanligt och jag blev glad, det är roligt när man känner igen personer!
Maria var snäll och agera taxi idag eftersom vi inte har någon bil hemma och hela vägen skvalade The Ark melodifestivalbidrag, Maria vet precis vad jag vill ha!
Ikväll blir det tyvärr ingen melodifestival. Men samtidigt får jag träffa ALLA som jag älskar.
Heidi, honey
Rebecca, babe
Martin, snyggo
Joni, heting
Sen saknas ju givetvis Towe, men jag menar jag fick ju en hel dag med henne och det är nästan bättre. I love you! Och P1 är ganska coolt, eller hur?!
Lovar att jag kommer slänga in någon bild från festen, ska bara komma ihåg kameran =p
Förresten höll jag manuset till Arn filmerna i handen. Ett manus som inte är riktigt klart än och absolut inte ör offeciellt. Men jag menar, känner man skådespelarna så, ja då får man se saker innan :) Woho!
Heidi: Fan Sofie, nu snodde du mitt hål. Du snor alltid mina hål
Sofie: Gör jag väl fan inte. Stoppa tillbaka den i mitt hål nu
Heidi: Du har inget hål
Sofie: Det har jag ju, det vet jag, jag har kollat
Heidi: Men jag hittar de inte
Sofie: Men din F-I-T-T-A, du har ju sett mitt hål.
Heidi: Okej, jag gör de, jag gör de.
Sofie: Bra!
Heidi: Bra!
Sofie: Bra!
Heidi: Så där nu är den inne!
Sofie: Bra!
( Fundera på vad vi disskuterar ni, gör de! )
Nä nu måste jag röra röven igen. Ska ju iväg till fest snart ( det ska börjas i tid )
lördag, februari 24, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar