Idag har jag varit på en myckt intressant presskonferens. Den var rolig, spännande och det fanns inslag av humor. Alltid välkommet.
Jag fick en bulle och en mycket vacker journalist log brett och sa hej till mig. Jag blev nog lite rosig om kinderna :)
What to do tonight then? Ja jag får höra mig för, det ska bli kul hoppas jag, iallafall!
Nu hem :)
fredag, februari 16, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar