När jag dricker de där teét får jag ångest. För jag kommer ihåg hur de kändes att sitta där och må skit och sippra på lite grädde & blåbärs te. De är ett tag sedan nu, minst 6 år sedan men doften ger mig kalla kårar.
Snart åker jag till Lund för att hälsa på min syster. De ska bli mysigt. Vi ska göra de vi brukar göra. Gå på och se på melodifestival, se skräckfilm och äta gott. Sen kommer allt bli annorlunda. Förmodligen inte lika mycket skräckfilm, förmodligen en spyfläck mer och en till person att ta hand om. Men de gör inget för Pyret är så välkommen.
På måndag börjar jag mitt nya jobb och för de är jag lycklig. Allt kommer förändras och jag får helt andra krav på mig igen.
torsdag, februari 26, 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar