torsdag, februari 19, 2009

Igår när jag pratade med mamma hade de hänt en olycka hemma. En fågel hade flugit in i fönstret och brutit nacken. Men var inte oroliga, mamma la en handduk över och snart ska liket förflyttas till en mer...fridfull plats.

Har nu varit ledig i två dagar och börjar bli tokig. Visst har jag tagit vara på tiden och uträttat massor men de har varit lite långtråkigt. Har i allafall tackat ja till nomineringen och de känns bra. Nu får vi se hur de går.

Är fortfarande besviken på en nära vän, men de får vara, de kanske går över. Vi är ju vuxna, eller?

Inga kommentarer: