tisdag, december 30, 2008

Summa sumarum

2008
Året då jag började jobba (på riktigt)
Året då mamma opererades
Året då syrran blev gravid
Året då jag landade
Året då jag träffade många fina nya människor
Året då jag lärde känna mig själv mer
Året då jag reste till Rom
Året då jag jobbade för mycket
Året då jag började träna
Året då jag tog flera dåliga val
Året då ja började bry mig mer om mig själv.
Året då mycket hände.

Så vad ska bli av nästa år? Jag börjar i alla fall på ett bra sätt genom att flytta in i en ny lägenhet, min lägenhet. GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: