söndag, december 07, 2008

Brev

Nu är de nedskrivet, renskrivet, och postat. Imorgon kommer de bli stämplat och på tisdag befinner de sig de hos rätt person. De är tur att jag är trött och lite vissen, annars hade jag aldrig vågat. Men nu gick de av bara farten. Jag skulle vilja se hur hon reagerar, vad hon har att säga om de som står i brevet. De kommer jag aldrig få se och jag kommer nog inte få träffa henne mer. Jag har inte sådan tur. De kanske var så att jag inte orkar längre och att de var därför de var så lätt att skicka iväg allt jag ville ha sagt på två A4. För de finns en hel del att säga.

Inga kommentarer: