Spinning får min kropp att kännas trött och stark och jag älskar den känslan. Så jag går på spinning oftare nu. Känner att endorfinerna sprutar ut i kroppen och gör mig piggare.
Kedjan på min hopplösa cykel hoppade i dag och jag blev inte alls förvånad. Så jag gick till huse där jag träffade X. Fick ett positivt besked som fick en sten att lätta från mitt hjärta. De finns hjälp att få, de finns bra advokater. Tjohoo!
Heidi fick sig ett besök och de fikades på rådhuset med Becca. Underbart och tjatigt som vanligt.
Helgen var smått fantastiskt eftersom jag genomgick en BRYT-utbildning och fick träffa alla jag älskar på Slick. Underbart :) Dessutom fick jag ännu en påminnelse om att Queer folket är de hetaste man kan finna.
Nu måste jag springa vidare.
måndag, november 17, 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Meh. Varför sa du inte att du var i stan?
för de gick så fort alltihopa, men jag kommer förmodligen upp vid lucia igen :)
Skicka en kommentar