lördag, november 08, 2008

Jag är trött, kanske inte så konstigt eftersom jag jobbar natt hela helgen och kom hem halv fem i morses. Ett lyckat första "kvällschefspass" måste jag säga, förutom att själva låsningen gick åt helvete. Tack Johanna, du får dagens ros av mig :)
Så ikväll jobbar jag alltså natt igen och så också på söndag. De värsta med helger som dessa är att jag inte kan sova länge på morgonen. De går till tio men inte en minut senare. De gör att jag blir just, trött.

Jag vet inte om de är mig de är fel på, men på något sätt känns de som om han aldrig är trevlig mot mig längre. De knepiga är att jag inte gjort honom något, så vad har hänt?

Annars drömmer jag mest om en framtid lång härifrån. De kan ta år att komma dit, men vill man något så är de värt all tid jag lägger ner nu.

Lyssna på den här låten och gilla den, för de gör jag.
http://www.youtube.com/watch?v=wvVOoCKjonY

3 kommentarer:

Emma sa...

Min navel är inte bottenlös längre! Man kan se botten! Tror du det betyder att den kommer att "ploppa ut" snart? :o

Sofies värld sa...

Wow! Detta måste jag se. Vårt stående skämt har blivit utstående :)
Jesus, ja de måste betyda att den kommer de. Vad gör pyret med dig egentligen?

Emma sa...

...har gymnastikuppvisningar mitt i natten, så jag inte kan sova... :o