lördag, november 22, 2008

Everybody hurts sometimes

Ibland gör jag saker som inte är så genomtänkta, vilket jag hatar. De leder alltid till ångest. Och ångest och jag har aldrig varit vänner. Jag vet inte hur jag lyckas hamna i situationer som denna, men jag har gjort de, igen. Om några dagar kommer jag skratta åt de, men de gör jag inte nu. Verkligen inte.
Men jag är inte mer än en människa. Med...behov.

Här är ditt nästa stopp:
http://www.myspace.com/fridahyvonen

2 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

vad har du gjort??

Sofies värld sa...

jag ska berätta för dig...