måndag, oktober 13, 2008

Kolla in!

Hej på dig! Läs min nya träningsblogg på: http://sofieskablifit.blogspot.com/

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej! jag kör nästan lite samma blogg nu. :) du får ju kolla min blogg ibland.. *morr*

Sofies värld sa...

jag går in och läser den varje dag, men de är ju inte varje dag den uppdateras...
:)

Emma sa...

Bra med träningsblogg, nu har jag allt koll på dig ;-)

Snacka om att vi ska på bio när jag kommer hem till Skövde. Saw V har biopremiär den 7 november!!!

Sofies värld sa...

What!!! Åh, herrejesus är detta sant systeryster. Isåfall är de to good the be sant :)

Puss!