hej! jag kör nästan lite samma blogg nu. :) du får ju kolla min blogg ibland.. *morr*
jag går in och läser den varje dag, men de är ju inte varje dag den uppdateras...:)
Bra med träningsblogg, nu har jag allt koll på dig ;-)Snacka om att vi ska på bio när jag kommer hem till Skövde. Saw V har biopremiär den 7 november!!!
What!!! Åh, herrejesus är detta sant systeryster. Isåfall är de to good the be sant :)Puss!
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
hej! jag kör nästan lite samma blogg nu. :) du får ju kolla min blogg ibland.. *morr*
jag går in och läser den varje dag, men de är ju inte varje dag den uppdateras...
:)
Bra med träningsblogg, nu har jag allt koll på dig ;-)
Snacka om att vi ska på bio när jag kommer hem till Skövde. Saw V har biopremiär den 7 november!!!
What!!! Åh, herrejesus är detta sant systeryster. Isåfall är de to good the be sant :)
Puss!
Skicka en kommentar