torsdag, oktober 16, 2008

Ensam

De spelar ingen roll hur många vänner man har, hur rikt en sociala liv är. Man kan känna sig ensam ändå och de gör jag nu. De är skillnad på att vara ensam och känna sig ensam.

De är ingen idé att skriva någon gullig kommentar eller försöka peppa upp mig. Mitt ända svar idag är: "Fuck you och kom tillbaka när du menar de"

http://www.youtube.com/watch?v=rxg0raEd8ss

1 kommentar:

Frida sa...

du och disa skrev nästan samma sak vid nästan samma tid. på samma dag. fast det kanske inte hjälper så mkt?