I morses vakande jag upp i tron om att detta skulle bli en skit dag. Huvudvärken satt fortfarande kvar och jag hade svårt att komma upp ur sängen. Men skam den som ger sig. De första jag gjorde var att kolla mailen. Och va innehöll inte den om ett erbjudande på en etta rakt under en utav mina bästa vänner. Kostnad 2600 och 32 kvm, tagen!
Senare, fortfarande med huvudvärk, begav jag mig ner till stan för att ha en körlektion. Jag sa till Erik att jag mådde skit och att det därför skulle gå dåligt. Men efter några minuter var de han som satt vi bilen och skrattade och sa: "Sofie, du kör ju som en gudinna". Efter lektionen fick jag höra att jag var cool och brutalt bra. Min läxa tills nästa vecka blev att se en film, point break. Haha, jag gillar Erik.
Senare gick jag och köpte en chai latte och mös i tanken på att jag snart ska bo själv igen. Underbart, vad jag längtat.
Och allt detta samtidigt som jag har en bra magkänsla, kan de bli bättre?
Tror inte de.
onsdag, oktober 01, 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar