Fy fan. Att man kan behandla sina barn på de sättet. När X ringde idag och berättade vad som hade hänt ville jag bara spotta på hans föräldrar och försöka ta ifrån de som de har tagit från X. X:s identitet och sexualitet. Fy fan, fy fan!
Just nu är jag så arg och förbannad att jag bara vill skrika. Jävla svin, stryk ska de ha!
måndag, augusti 06, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar