måndag, augusti 06, 2007

Sparkar någon på en kompis, så sparkar också någon på mig...

Fy fan. Att man kan behandla sina barn på de sättet. När X ringde idag och berättade vad som hade hänt ville jag bara spotta på hans föräldrar och försöka ta ifrån de som de har tagit från X. X:s identitet och sexualitet. Fy fan, fy fan!
Just nu är jag så arg och förbannad att jag bara vill skrika. Jävla svin, stryk ska de ha!

Inga kommentarer: