onsdag, augusti 15, 2007

I Båstad igen!

Det känns jättekonstigt, nu sitter jag här igen. På min gamla skola, med gamla klasskamrater och inte de minsta ångest. Sist jag var här mådde jag dåligt, nu mår jag bättre.
Jag är glad över att vara här och att det är en bättre upplevelse denna gången.
Det är mysigt att bo hos Erik och jag är glad över att han finns där. Min vackra blg Erik, en utav alla dessa vackra människor på jorden.
Nu ska jag lära mig ett nytt Selector.

Inga kommentarer: