Om fredagen var en jobbig dag så var lördagen den bästa i mitt liv. Allt kan sammanfattas med kärlek och att allt gick som jag ville.
Paraden var något alldeles speciellt och det krävs nog just ett Europride nästa år för att toppa denna priden.
Idag sitter jag här och har ont i magen för att det snart är slut. Imorgon är jag inte på samma sätt normen i samhället...
Ikväll ska Fia, Lina och jag på bio :)
Skriver mer om priden en annan dag, när jag har lyckats smälta allt!
söndag, augusti 05, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar