måndag, mars 16, 2009

Umeå is the shit

Alla hade rätt, Umeå är smått fantastiskt. Eller, själva Umeå kanske inte var så imponerande, de var mest personerna som var där i helgen som var de fantastiska. De fanns vissa som utmärkte sig speciellt. Och NEJ, de kvittar hur mycket ni tjatar på mig att jag ska säga vem eller vilka. Jag antar att om den personen eller personerna hittar hit så kommer den/de förstå. Var de någon som sa kurskärlek?!
Jag älskar att nätverka (och med nätverka så menar jag just nätverka och inget annat!), träffa nya människor och få den där känslan i kroppen som inte går ut på flera veckor. Jag vill ha mer och just nu kan jag inte vänta tills kongressen. De kommer bli great.
Att gå från en toppen helg till en fullbokad måndag (vänta nu, var jag inte ledig?) med händelser på jouren, simtest och ingen sömn känns. Värsta är såklart jouren men också de bästa.

Hela min lägenhet luktar IKEA och kuddarna till soffan ligger överallt. Snyggt kommer de bli i allafall och jag plockade ganska många poäng förra veckan då jag införskaffade ett "IKEA FAMILY" kort. Vilken stor familj jag har sen. Lika bra att skaffa förmåner nu. You never know.

Imorgon är de skolinformation. KUL!

Inga kommentarer: