Den senaste tiden har de varit lite för mycket fjortisfylla över mitt liv. Och visst är de bra, ibland, inte tre gånger på raden. Om jag fick något ut av de kommer märkas snart, eller inte.
Annars händer de ganska mycket just nu och de finns alltid ett projekt att sätta tänderna i, me like! Ibland är de bara lite svårt att få tummen ur...
Var på kvinnohuset igår och fick nya intryck. Hemska saker händer även i lilla Skövde. Och jag är ledsen för att jag är förr oerfaren att fatta vissa saker. Hur ont de måste göra.
Har fortfarande ångest över körkortet, men de löser sig. De gäller bara att ta sig samman och koncentrera sig, så går nog allt fortare.
Dessutom har jag märkt hur jobbigt de kommer bli att bryta upp och börja om igen. Men jag har varit med om värre saker.
Nu övningskörning, sen fika med Erika :) Underbart!
tisdag, januari 27, 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar