tisdag, maj 27, 2008
för lite att anförtro sig till. för kort halmstrå att greppa. för många "ja-men-hon-gör-alltid-sådär". för mycket alkohol i glaset. för mycket närhet men samtidigt alldeles för lite. för svårt att kunna lita på. för mycket "om-ett-år-sticker-vi-bara-du-och-jag". för goda lukter. för mycket förstående och för många fina ord. för förjävligt bra för att vara jävligt sant. så jävla krossande. fan!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar