onsdag, januari 09, 2008

9 januari

Nu har jag jobbat två dagar i rad :) De har varit kul och jag har helt glömt vad ordet tenta betyder. Har ingen respekt för den alls.
Det kändes bättre att tjäna lite pengar, de behöver jag.

För övrigt är jag mest förvirrad och lite förbannad. Jag borde bita ifrån, i alla fall säga ifrån. Men jag är tydligen dålig på de.
Suck!

Inga kommentarer: