fredag, januari 04, 2008

4 januari

Jag kan inte direkt säga att jag blev ledsen. Jag hade de i och för sig på känn, men säker kan man ju aldrig vara.
Jag visade de inte, men innerst inne hoppade något inuti mig, tror jag.

Jag är fortfarande övertygad om att detta kommer bli ett bättre år än 2007. De har hittills börjat bra och jag vill att de fortsätter likadant. Än så länge håller jag mina nyårs löften och de verkar som om jag kommer fixa de ett tag till. Känner mig stark.

Inga kommentarer: