Glömde att nämna tre viktiga personer i förra inlägget, så de får bli nu istället.
Anna, Linda och Vilda måste vara de bästa brudarna på denna sida jorden. De är söta, rållia, tokia, inte tråkia (vissa sitter säkert och undrar om jag inte kan stava, men Anna och Linda tycker jag stavar perfekt. Vilda håller nog med)
Tack för att jag alltid får komma och prata och för att ni bjuder på te. Tack för att jag får vara med och se er dotter bli större och tack för att jag alltid får hålla henne mest när jag kommer. Det känns som om jag alltid kommer vara välkommen och de känns bra. Ni är alltid välkomna till mig. Jag älskar er!
Puss!
söndag, november 11, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar